Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Nu var det snart en månad sen jag köpte virtual Guitarist EE till Mac, samt FXpansion's VST/AU-adapter för att få virtual guitarist att lira till Logic. När jag går in på FXpansions sida för att registrera skiten, så att jag kan använda VST/AU adaptern säger den bara att jag har ett gammal serienummer, och måste maila dom mina uppgifter för att få ett nytt......ok, tänkte jag, och gjorde detta. Men inte fan får jag nått nytt!?

Va fan sysslar dom med på FXpansion?????

Om jag köper deras jävla produkter så måsta jag ju för fan kunna använda skiten........så jävla förbannad blir jag så det finns knappt!

Ska kolla med Estrad på måndag om jag fortfarande inte fått det så får dom fixa det på något sätt, med tanke på att det är där jag köpt det, och de har beskrivit i detalj hur jag måste gå tillväga för att få det att funka.

Aaaaaargh.....förbannad blir man! Kundservice???? Finns inte det uttrycket längre?

hhhmmm.....

Annons
Posted

Om nån undrar varför jag skrev detta så var det mest bara för att avreagera mig.....!! Börjar koka så fort jag tänker på FXpansion.......