Guest Naturen Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 (edited) Hej! Finns det någon som känner till varför "4sound" kallar sina billigaste klassiska Alhambra-gitarrer för "Maestro Series 100, 200, 300..."? De har unika namn. Kollar man Alhambras egen hemsida (www.alhambrasl.com) samt försäljningsställen i Sverige så verkar namnen där vara "1C, 2C, 3C..." Är det samma gitarrmodell som "4sounds" Maestro-serie? Är de senare handtillverkade i Spanien som "4sound" uppger på sin hemsida? T ex Alhambra Maestro Series 100 (http://www.4sound.se...98&artno=209589)? Tacksam för svar! Med vänlig hälsning "Naturen" Edited January 2, 2014 by Naturen
kolin Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Hej! Om inte jag minns fel så har Gitarren i Göteborg god insikt i Alhambra. De grossade Alhambra på 90-talet. Ring dom o kolla. Alhambra är förvisso en mycket bra gitarr, men det finns andra i samma prisklass som också funkar. Kolin
Guest Naturen Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Kolin, tack för tipset! Jag kollar med dem.
baconator9000 Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Kolin, tack för tipset! Jag kollar med dem. Hvad fandt du ud af.....? 🙂
Recommended Posts