Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Download-Free-Happy-New-Year-2014-Wallpaper.jpg

Ville bara önska er alla ett gott nytt år!

Något särskilt nyårslöfte ni ger?

Själv lovar jag att bli den bästa pappa som jag kan när mitt barn föds nästa år!

MVH

Anders

Annons
Posted (edited)

Gott Nytt År, Giz (och grattis) och resten av alla här på forat (särskilt de klada krapparna i längstah 🥰 )

Själv tänker jag fortsätta att vara världens bästa sambo/pappa även under 2014. Eller åtminstone försöka... 😑

Vänligen,

CHAE

Edited by CHAE
Posted (edited)

Grattis Anders! Och gott nytt alla!

Nyårslöfte kanske att inte ge upp och sluta lyssna på alla hatare vore en idé 🙂

Edited by illerrre
Posted

Gott nytt år!

Nyårslöften är att göra musik och att försöka tänka på mer hälsan.

Posted

Få bort mina peakar i nya rummet och verkligen sitta mer vid datorn. OCH gå ut och gå mer.

Posted

Gott nytt år!

Mitt nyårslöfte blir att inte bryta detta löfte.

Posted

Gott nytt år!

Mitt löfte är att inte ge några löften! Tycker det är menlöst och rätt töntigt 🙂

Att kalla något töntigt är väl egentligen rätt töntigt i sig? 😉

Posted

Att påpeka att man tycker att man är töntig för att man tycker något är töntigt, är töntigt i sig! 😉

[Catch22]

Att anmärka att man tycker att man är töntig om man påpekar att någon är töntig för att denne säger att man är töntig är rött töntigt.

Gott nytt år, din tönt 🙂

Posted

Mitt löfte är att alltid göra mitt bästa, vad jag än försöker mig på. Att fortsätta jobba än hårdare än vad jag gjort förut, om det så kräver att jag ska få flera sömnlösa nätter.

Även att bli bättre på att ta hand om mig själv. Jag finns bara i en uppsättning.

Gott nytt år allesammans!

Guest sadomachine
Posted

Jag ska försöka att äntligen komma igång med låtskrivandet och att äntligen ta tag i våran tjugoårsjubileumsplatta.

Posted

Att anmärka att man tycker att man är töntig om man påpekar att någon är töntig för att denne säger att man är töntig är rött töntigt.

Gott nytt år, din tönt 🙂

Well... Som jag skrev.. [catch22]

Posted

Well... Som jag skrev.. [catch22]

Joråsåattehh, gott nytt då.

(Tönt! 😑)