Jump to content
Annons

Skapa ett kontaktnätverk för FL studio användare!


ronnyrydgren (oregistrerad)

Recommended Posts

ronnyrydgren (oregistrerad)

Hej.

Jag tänkte jag öppnar en tråd här för alla som vill

vara med och bygga sig en starkare kontaktnät (inklusive mig själv) för alla

fl studio användare här inne!

Jag tyckte det vore en bra ideé kunna bedömma varandras låtar och

även ge tips på olika tekniker och olika smaker.

Vill du bygga ditt nätverk av kontakter större, kommentera nedan ang, din

mail och skype så att andra kan adda er eller skriv bara ngt så folk får höra av sig via privata till er..

Min mail är edm-production@hotmail.se

Ni når mig på skype om ni söker på ronnyrydgren

Adda gärna 🙂

Vi hörs!// Ronny

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
ronnyrydgren (oregistrerad)

Meningen med kontaktnätverk som jag tänkte är att man kan även hjälpa varandra. Skicka projektfiler där man visar eller hjälper varandra. Samt kunna dela med sig av samples man fixat eller annat roligt. Soundcloud är bra om man vill få ut sin musik och kunna länka o få kretik. Det är kul att ha kontakt. man kan samarbeta över skyoe o även skicka filer o likaså över mail. Soundcloud.com täcker inte mitt intresse av kontaktnätverk som jag vill ha och vill skapa här 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ronnyrydgren (oregistrerad)

Allt möjligt gällande stil men att ha fruityloops främst som daw som rubriken jag skrev.

Själv är jag intresserad av house.

Men tkr all typ av genre är intressant för man kan alltid experimentera med andra stilar o de man vill göra.

Hursom helst bör denna tråden användas att skriva i om man är intresserad av skriva sina kontaktuppgifter. ska vara enkelt hitta varandras kontakt uppgifter.

Vill du vara med och öka dina kontakter skriv nedan om du är fl användare eller bara vill ha kontakt med folk för samples etc. Annars för frågor skriv till min mail. Inte tänkt denna tråden ska vara diskussioner och åsikter på hur man kan göra eller idéer. Skype och email är enkelt och alla förstår sig på det.

Välkommen skriv om du är intresserad annars hörs vi på annan tråd kanske 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ronnyrydgren (oregistrerad)

jadgafoor@hotmail.se

Vad är det exakta vi ska göra nu?

Vad du vill. Detta är till för kontaktnätverk bara 🙂 Man får vara social om man vill 🙂 Bra för musikkariären att ha ett nätverk av kontakter. Även nybörjare som avancerade. Man vet ju aldrig om en nybörjare kan bli duktig. Gäller ta nytta av det man har och vem vet kan hjälpa eller ha kul ihop och göra musik eller bara skriva eller skita i det haha 🙂

Till alla.

Skriv gärna era skypekontakter med. Email är inte bra för social kontakt för de flesta är så dåliga på kolla mail. Skype är optimalast. Gå gärna med i hans facebook klubb med. Har själv inte facebook 🙂 Men skype är bra för kunna samtala och skriva 🙂 Mail bra för nå offline 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ronnyrydgren (oregistrerad)

Duger inte fl-studios egna forum? http://forum.image-line.com/

Nej det duger inte 🙂 Det är däremot bra för hjälp och troubleshoot samt

lite annat image-lines forum.

För att det inte ska bli diskussioner här kan ni skriva ideér och frågor till min mail edm-production@hotmail.com

Vill inte fylla denna sida med ideér som inte har syfte med denna tråden. Vill hålla det till ämnet.

Ska vara lätt att hitta kontaktinformation.

Vänlig skriv skype och epost om det är så ni vill hålla ett kontaktnätverk för fl studio.

eller bara adda alla...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 år senare...
  • 8 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...