Jump to content
Annons

HAPPY DECADE DAY till mig!


Valle

Recommended Posts

Det var ju värst ... TIO år som medlem på Studio Forum. Om inte den "äldste" (aktive) medlemmen, så är jag väl i alla fall en av dem. Och ändå har jag bara hunnit med knappt 9000 inlägg. Vad är Claes uppe i – typ två miljoner?

Nåväl, som några av er kanske känner till så drar jag vidare efter imorgon, till nya sysslor, nya utmaningar. Nya forum? Vilket egentligen inte är så märkvärdigt; mina musikaliska uppdrag har i stort sett upphört och jag inbillar mig numera vara mer författare än musiker. Dessutom känns det som att mina kunskaper inom branschen (de tekniska, de juridiska) börjar bli förlegade.

Jag vill givetvis att de som känner för det fortsätter att hålla kontakten med mig. Maila mig (valle@valenzia.se), PM:a mig, eller för all del, sök upp mig på:

www.facebook.com/valentine.pecovnik

www.valenzia.se

www.renegades.se

Så, i övrigt ... är det något ni eventuellt undrar över, shoot!

Och just det ja: Läs min bok! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hepp! Bira i din hemstad nästa år?

Anytime! Hade jävligt kul i Göteborg sist!

Blir det nån fredagstråd imorrn?

Njae ... inte från mig. Det här blir min sista trådstart.

Kommer din bok att hamna i nån bokhandel (nära mig)?

Boken finns tillgänglig som "beställningsvara" hos de större bokhandlarna ... men du vet väl att det blir billigast och enklast att beställa genom mig? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

..jo det gör det ser jag nu!

Perfekt! 😄

Hä bra bok 😑

@Valle: kommer Hellvalla Burn att fortsätta tror du/ni och kommer vi någonsin att få möjligheten att se er live? (Har tjatat om det förut men ändå...)

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till i fortsättningen, och välkommen t'baka om det blir ensamt där ute. Musik är väl en livslång, och längre, syssla. Det kan ju gå några år mellan de aktiva perioderna. ...Som malaria...

Länka gärna några spår så du inte försvinner spårlöst. Jag tänker mest på den där humoristiska låten på svenska.

Link to comment
Dela på andra sajter

blir för tråkigt här utan dig tror jag

Du finner nog en ny motståndare i ord-schack* 😉

(* copyright Lax3)

kommer Hellvalla Burn att fortsätta tror du/ni och kommer vi någonsin att få möjligheten att se er live?

Just nu råder total stiltje för Hellvalla Burn, och jag har ingen aning om vad som kommer att hända framöver. Vi "pausar" på toppen, kan man säga. II:an ledde till fina recensioner i Seden Rock Magazine. III:an ledde till ett femsidors reportage i Studio. Svårt att toppa 🙂 (Vi håller däremot fortfarande kontakten.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Tack för denna tiden. Trotts att du är en envis jävel, så är du en envis jävel med karaktär. En värdig motståndare i trådarna på studio forum, respekt. Lycka till i framtiden med vad du än företager dig.

Redigerat av ironman
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...