Jump to content
Annons

Jag ska bli känd. Endast producenter. New school rap/hiphop/rnb


prototyp

Recommended Posts

Annons

Ok nu tar jag dehär för sista gången. Ni som förstår kommer förstå och ni som inte förstår ni är antagligen sånna som bara hänger här hela dagarna... Jag vill inte slänga upp ett ljudprov för ett stort forum att lyssna på, de kan få lyssna när jag droppar något på youtube eller liknande, varför ska jag visa upp mitt halvklara jobb för massa lyssnare som absolut inte kan hjälpa mig med det jag söker? Istället har jag bett de som är intresserade att skicka ett mail till mig så skickar jag glatt över flera olika grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag sagt att någon påstått det? Det är min vision och vad jag tror ger mig mest som artist.

Så är det absolut inte, denna tråden startades med en massa hat o hat o hat o hat o hat så jag har ingen anledning att vara trevlig mot alla jobbiga personer som skriver i denna tråd. Vad har jag fått för råd? t.ex. söka till idol? eller.. kanske "dra härifrån"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inget troll. Inte ens lite. 100% seriös. Jag förstår att du är inkompetent bullerbyn men nu har jag väl ändå fått säga det fööör många gånger?

Haha du är rolig du. Är du chef på detta forum? Kanske ska skriva till deras support och be dom ta bort min tråd. Det finns för mycket tro & hopp för att du ska kunna ta över med ditt hat, det måste störa dig så otroligt mycket. du kan inte vara van vid detta alls ellerhur.

Inkompetent? På vad grundar du detta? Har levt på och av musik från och till samt varit turnerande musiker under närmare 6 års tid, släppt plattor på majorbolag m.m. Men som sagt jag har nog aldrig kört med en sån attityd som du visar upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

och jag (TS!!!!!!!) säger att ni kan skicka ett mail istället för ljudprov för att jag inte vill lägga upp det för massan. Men jag ger upp på detta forum nu iallafall, alla har sån tråkig stil så det är helt sinnessjukt. Hoppas ni kommer långt med stilen ni kör. 🙂 MVH

Link to comment
Dela på andra sajter

Good. Du kan med fördel skicka ett ljudprov till info@drumscometrue.com. Om vi bedömer att din röst är tillräckligt bra kan jag sedermera skicka över stems på ett par nyinspelade progressiva alster där du sedan lägger dina vocals och returnerar inom en vecka. Om detta faller väl ut du välkommen på audition hos valda medlemmar hos Time Requiem med sidoprojekt, vilket säkerligen leder till att du kommer in i svängen:

Link to comment
Dela på andra sajter

herr nilsson du är rolig du. behöver jag världens bästa svenska för att göra musik på engelska? det var något nytt....

Sönderpundad? droger är och har varit en stor del av musik så otroligt länge så bara pinsamt att du säger sådär. Dina största favorit låtar spelades antagligen in på massor med lsd eller liknande så vad är problemet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och när du säger att du släppt massa grejer osv osv så förstår jag iallafall varför du inte gör det fortfarande eller kom längre än vad du gjorde. För sånna personer med stilen du har kastas i papperskorgen efter ett tag.

Man vill ju tro gott om dagens unga,det vill man..

Link to comment
Dela på andra sajter

Och @claes den låten du länkade är den största skiten jag hört. Han kan inte ha mycket talang och det är ännu mer konstigt att du väljer o länka det i min tråd och säger att han försökte med samma sak men var mer ödmjuk!? Wow han måste kommit långt med den där skiten. ha ha ha kan alla sluta tro att jag någon jävla nybörjare.

Med tanke på att det var Avicii som startade den tråden, så var det faktiskt menat som en liten pik åt de som är kanske är överdrivet negativa mot dig - men du tog det som att det var någon sorts kritik mot DIG...?!?

Märklig attityd måste jag säga...

Link to comment
Dela på andra sajter

herr nilsson du är rolig du. behöver jag världens bästa svenska för att göra musik på engelska? det var något nytt....

Sönderpundad? droger är och har varit en stor del av musik så otroligt länge så bara pinsamt att du säger sådär. Dina största favorit låtar spelades antagligen in på massor med lsd eller liknande så vad är problemet?

Herr Nilsson verkar ha ett 6:e sinne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...