Jump to content
Annons

Jag ska bli känd. Endast producenter. New school rap/hiphop/rnb


prototyp

Recommended Posts

Annons

Bullerbyn; Jag formulerade mig lite tråkigt kanske men jag förstår varför dina musik drömmar gått sönder och du hänger här istället för att tro på dig själv.

Idol för mig är det största skämtet och det visste du antagligen innan du ens skrev i tråden så att försök vara rolig/få status på studio forumet någon annanstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hegobald; du kan skriva till min mail therealmainstar@gmail.com . jag har inget ute på tuben eller liknande jobbar på material och har absolut ingen stress med att få ut grejer. har ingen färdig låt ännu utan massa ideer , reffar , versrer osv. hör av er !

Link to comment
Dela på andra sajter

Och till er alla som kikar förbi denna tråd. jag kan rappa. jag kan sjunga. jag kan skriva texter. jag kan producera (inte på nivån som den jag letar efter) . mixa . mastra . mina öron är skapta för musik o jag är en musik begåvning. all musik görs på engelska och jag satsar inte på futtiga sverige . no no. lets put sweden on the map?!

Martin; jag älskar musik och har insett att det är min enda chans till rikedom innan jordens undergång och jag behöver alla pengar för att bygga en mån raket så jag kan flytta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bullerbyn; Jag formulerade mig lite tråkigt kanske men jag förstår varför dina musik drömmar gått sönder och du hänger här istället för att tro på dig själv.

Idol för mig är det största skämtet och det visste du antagligen innan du ens skrev i tråden så att försök vara rolig/få status på studio forumet någon annanstans.

Du är rolig du... Inga färdiga låtar, ingen plan men känd ska du minsann bli. Det låter supersmart, lycka till. Du låter som en tolvåring. Håller på att garva ihjäl mig.... 😄

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha okej. ber om ursäkt för att jag inte skrev en A4 för att bullerbyn skulle fatta. Jag bad de intresserade höra av sig till min mail, där kommer jag självklart förklara bättre. presentera mig osv osv.

Jag började med musik för ca 6 år sedan, gått lite fram och tillbaka men har alltid varit den seriösa personen och har aldrig hållt på o lallat. mycket konstnärer och musiker i släkten . pluggade fryshuset gymnasium med inriktning rap , hoppade av efter tvåan men gav mig väldigt mycket. är annars självlärd men är otroligt lättlärd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade även en studio i järfälla för ett halvår sedan, en sån typ av studio som du förmodligen aldrig kommer få sitta i bullerbyn . allt detta hat? Varför? Du känner mig inte utan du går endast efter att ett par ord inte passar in i ditt lexicon ?! patetiska människor de finns. hoppas du är stolt över dig själv o ditt liv som hatare på studio forum . det får mig o skratta om något hahah . jag ska allt ge dig en shoutout+mittenfingret i tv eller nått när den chansen kommer 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade även en studio i järfälla för ett halvår sedan, en sån typ av studio som du förmodligen aldrig kommer få sitta i bullerbyn . allt detta hat? Varför? Du känner mig inte utan du går endast efter att ett par ord inte passar in i ditt lexicon ?! patetiska människor de finns. hoppas du är stolt över dig själv o ditt liv som hatare på studio forum . det får mig o skratta om något hahah . jag ska allt ge dig en shoutout+mittenfingret i tv eller nått när den chansen kommer 🙂

😄 :D 😄 :D 😄

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Alexvndre (oregistrerad)

Jag håller på intensivt med allting trap/hiphop/pop-rnb(?)/Rnb. Mixar och mastrar även alla projekt och skulle vilja säga att jag är duktig på det faktiskt. Spelar piano pluggar musik för nuläget i Uppsala. Har hållt på med musik intensivt sen jag var 16.

Kör egentligen allting men jag och ett gäng vänner ska starta ett projek/kollektiv t i Sverige för alla som älskar konst. Är själv 19 år fyller 20 nästa år (född 94). Vi jobbar hårt med allting. Just nu är vi 3 styckna från Uppsala. En som filmar och redigerar filmer, jag som producerar musik och den siste som Äger tryck fabrik. Så vi hade tänkt starta ett stort kollektiv. Kan vara något som behövs i Sverige. Vi jobbar hårt som satan och söker andra passionerade musik/konst entusiaster. Vill ni vara med och starta ett fett projekt med oss så är det bara att skriva till mig. Ge Sverige något nytt. Var inte rädd att joina alla är unika på sitt sätt. Så bara kul om ni hänger på. Vill ni ha mer information så är det bara att höra av er till:

Om du håller på med foto eller känner någon som är duktig och tror på sig själv och är passionerad ta med han/hon.

Känner du någon som är duktig på design? Allt från kläder till grafitti, målning eller bara konst ta med han/hon

Samma gäller musik! Vilken genre som helst!

Alexanderkimpioka1@gmail.com

Lite slarvigt skrivet kanske, men hoppas ni förstår! Alla är välkomna.

Mvh Alex

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska alla försöka hata på grejer hela tiden? Kan ni inte istället se det roliga/humoristiska med mitt inläggs topic? Ni tar det istället som något negativt för att man siktar mot stjärnorna? Inte konstigt sverige är ett så kasst musikland . o snälla försök inte nu försvara sverige för att dom har shm och massa duktiga producenter för det har jag aldrig sagt att dom inte har utan det är bara kasst överlag. speciellt med den attityden som alla musiker har här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men snälla valle måste allt vara perfekt skrivet för att du ska kunna ta saker på riktigt? Varför alla dessa barnsliga twist grejer du håller på med? varför hit å dit o sluta försöka vara så jävla smart för det är bara patetiskt hur du håller på. du är förmodligen bra mycket äldre än mig och beter dig som en riktig fjant.

Link to comment
Dela på andra sajter

gäsp gäsp ja de måste vara mycket tröttsamt för dig valle.. nej men ärligt ja försöker ge en producent en chans att börja samarbeta med en duktig artist som har stora mål och är väldigt mycket mer seriös än 90% av musik sverige. ni klankar ner på en istället för att man "ska bli känd" . men det är därför ni antagligen sitter här för ni aldrig kunnat tänka outside the box. inte ens utanför "ska bli känd" . har du funderat på o skapa ett eget lexicon så världen kan bli vallelicous ?

Link to comment
Dela på andra sajter

bullerbyn; nej du har fel. det är tvärtom , du har större chans att vinna på bingo/lotto medans jag har större chans inom musik.

Självklart gör dom det men varför inte bara slänga iväg ett mail till mig och bestämma själv? Bara vända på hela grejen, ni sitter o hatar utan att ens ge mig en chans när min mail står klart o tydligt. det är nog ännu värre? tycker du inte 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver här för att jag vill ha ett bra och seriöst samarbete med en producent. Så jag kan bolla ideer med denna personen och säga hur jag vill ha saker o ting. därefter så ska vi två göra många många hits 🙂 Som sagt sluta ta mig för min topic, jag har över 100 visningar nu på under timmen så något gjorde topicen iallafall rätt. Tror du på fullaste allvar att jag endast är ute efter o tjäna enorma summor pengar? musik är min passion . min kärlek . 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Jag skriver här för att jag vill ha ett bra och seriöst samarbete med en producent. Så jag kan bolla ideer med denna personen och säga hur jag vill ha saker o ting. därefter så ska vi två göra många många hits 🙂 Som sagt sluta ta mig för min topic, jag har över 100 visningar nu på under timmen så något gjorde topicen iallafall rätt. Tror du på fullaste allvar att jag endast är ute efter o tjäna enorma summor pengar? musik är min passion . min kärlek . 🙂

Tagga ner och fokusera på din talang. Om du jobbar på och sliter arslet av dig så är allt möjligt. Men om du blir så här jävla förbannad av att nån, med en avatar av hitler i hörlurar, inte ger dig medhåll så är du inte av rätta virket för att bli känd.

Lägg energin på rätt saker, låt folk ha sina uppfattningar. Folk blir oerhört provocerade av folk som drömmer om att bli framgångsrika stjärnor inom musik. Folk gillar inte divor, så försök låt din talang tala för sig själv.

Du kan sitta och gnälla på Sverige och tycka att ingen förstår din vision eller inse att det är du själv som bestämmer hur du vill framstå.

Lycka till! (Skrivet helt utan ironi)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...