Jump to content
Annons

Ny electro proddare i forumet!


Kruxe

Recommended Posts

Tja! Ni kan kalla mig för Theo eller Kruxe! 🙂

Jag Àr inte alldelles ny i forumet, dÄ jag har spanat omkring ett tag utan ett konto. Fast bestÀmde mig för att göra ett konto nÄgra dagar sen. Jag lÀr mig att producera pÄ FL Studio dÄ jag blev introducerad till den som ett bra programm för nybörjare! Jag Àr vÀldigt nöjd över programmet och jag ser fram emot att se min utveckling som producent. Jag började för ungeför 7-8 mÄnader sen lite lÀtt med att skoja runt pÄ programmet, men började ta det pÄ mer allvar för typ 2-3 mÄnader sen och att sitta framför datorn, att skapa musik och lÀra mig mer om mixning, mastring och electro helt generellt har blivit till en stor passion.

Jag har sjÀlv hört hur jag blivit bÀttre sakta men sÀkert inom dessa mÄnader och jag tÀnker fortsÀtta i samma fart!

Detta Ă€r mitt senaste projekt och det blev en remix pĂ„ en lĂ„t som heter Liberation. Jag hoppas ni gillar den och jag uppskattar verkligen ALL sorts feedback! 🙂

Tack för mig.

https://soundcloud.com/theokruxet/mb-sak-liberation-kruxe-remix

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

hej och vĂ€lkommen! 🙂

Ok, sÄ frÄn en totalrookie till en lite mindre rookie (pÄ forumet alltsÄ...)

VĂ€lkommen!

Hejsan!! Tycker det lĂ„ter bra 🙂

VĂ€lkommen! Alltid kul med nya medlemmar som hittar hit. 🙂

Tack allihopa, kĂ€nner mig verkligen vĂ€lkommnad till forumet! 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...