Jump to content
Annons

PeteK

Recommended Posts

Annons

[...] Du skulle kunna krama musten ur den.

😛

Hähä 😄

För någon månad sedan kom jag i samspråk med en tjomme här i stan som precis hade köpt sin Kemper. Skulle vara roligt att prova att fronta den med pedaler just for the kicks ☺️

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Hähä 😄

För någon månad sedan kom jag i samspråk med en tjomme här i stan som precis hade köpt sin Kemper. Skulle vara roligt att prova att fronta den med pedaler just for the kicks ☺️

Vänligen,

CHAE

Jodå jag kör med både tubescreamer å delay pedaler med kempern. Hur bra som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Skitsamma vafan man har för gear egentligen. Gillar man det så gillar man det. Det mesta sitter i fingrarna.

Jo självklart så länge man själv är nöjd med vad man har så är allt väl. Man blir ingen skicklig hantverkare bara för att man har bra verktyg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Klart den skulle kunna, kan tänka mig massor av scenarion. Säg t ex att dom båda startar i Malmö och ska köra så långt norrut som möjligt i Sverige på en tank. Eller på racerbana också för all del, om racerbanan är väldigt gropig. O s v.

Det gäller att använda bil-analogier på rätt sätt 🙂

Att du bara orkar med alla dina alla är lika bra, ingen eller inget är bättrefloskler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte svänga ratten in på originalspåret igen... tihi.. 😛

Va förbi på DLX music vid fridhemsplan idag. Hade fått prel. besked om att dom kanske kunde ha fått in nya ex. av rack varianten idag.

Som de ser ut nu så verkar Kemper ha problem att leverera. DLX visste inte varför de skulle dröja, men om jag har otur så får dom in nya först efter nyår. Den som väntar på nånting gott, väntar alltid för länge. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...