Jump to content
Annons

Studo one på 2 datorer


Different2Producions

Recommended Posts

Hej.

Har testat detta program nu i några dagar och gillar det skarpt. Funderar på att köpa de riktiga programmet men har lite frågor.

-Vilken version behöver jag?? Jag vill kunna använda de vanligaste effekterna och editerings verktygen (delay, compressor, reverb, gate, eq och´kanske nåt mer) För tillfaället använder jag mig inte så mycket av vst instrument men funderar på att börja med detta plus att jag skulle vilja kunna köra addictive drums. Jag vill kunna exportera och importera filer.. Detta är det viktigaste för mig,,

-Jag har en stationär och en bärbar dator, måste jag köpa 2 program eller kan jag installera det på bägge datorerna om jag köper det en gång??

TAck på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Each Studio One Pro license entitles you to 5 activations on a MAC or PC. This means that you can install S1 on up to 5 systems on a single key.

For customers who have already installed Studio One on one computer and wish to utilize their additional licencees on other computers for studio use or mobile rigs there is no need to use the Studio One Product key again, as it has already been permanently stored in your user account. All that is required to do, is to download the correct installer for computer you wish to install the additional copy of Studio One on and then activate the software on that computer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...