Jump to content
Annons

Är du prenumerant på tidningen?


Är du prenumerant på tidningen?  

189 röster

  1. 1. Är du prenumerant på tidningen?

    • Japp, jag prenumererar
      117
    • Köper lösnummer
      40
    • Läser lånat exemplar
      4
    • Läser inte alls. Än.
      11
    • Läser inte och kommer inte att göra
      2


Recommended Posts

Annons
  • Svar 64
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag köper lös nummer billigare [...]

<IRONI på tal om särskrivning>

Skönt när man känner kassa medarbetare, inte sant? 🙂

</IRONI>

ush vad dåligt.... :rolleyes:

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Chillyson (oregistrerad)

Prenumererar(har aldrig gillat det ordet, tungan snubblar).

Bra tidning.

Saknar bara fullversioner av diverse musikprogram på skivan 🙂

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte det första numret, läste i det, läste mer i det, testade lite saker etc....sen tänkte jag att det kanske räcker med första....sen kom den andra, läste i den IGEN, och läste mer i den IGEN, då tänkte jag nu får det vara slut, har redan ett antal tidningar, men då kom nästa utgåva och den var igen intressant, så det har blivit alla förutom en tidning (var ute o reste) ,......kan man beställa den nånstans eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

prenumerant sedan förra numret. Men skulle hemskt gärna vilja ha alla nummer. Om det går. Eller i alla fall några gamla som jag tror jag skulle kunna få lite hjälp av

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Fasiken, vad fräckt, Merbid! Att svara på en tråd som "dog ut" för sex månader sedan! Ja, jag är prenumerant men via den skola jag arbetar på. Mina tjejer och killar slänger sig ofta över det nya numret varjke gång det kommer, i början av varje månad 🙂😆😆😆 . (För Dig som inte förstår så är det så att deras Majje lusläser den en hemskans massa gånger först) Bra blaska men lägg ut artiklar som är över ett år gamla på nätet. Eller lägg ut artiklar på nätet när numret i fråga sålt slut. Jag är göranyfiken på Jacob Hellner, inspelningstips, Protoolstips, Logictips mm.

Nu ska jag hitta nån riktigt gammal tråd och väcka upp den från de döda! Just när Du troddde mardrömmen var över.... I cyberspace kan ingen höra Dig skrika!

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart prenumrerar jag, vore grymt drygt att behöva gå till Pressbyrån och köpa varje gång. Sen blir det ju faktiskt billigare att prenumrera 😆 student som man är 😆

Tack Olsberg för en bra tidning btw! (och icke forumet att förglömma) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...