Björn Olsberg Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Vi är riktigt nyfikna på hur många av er forummedlemmar som prenumererar på tidningen, eller hur många som köper lösnummer. Och det är helt ok att svara ärligt om du inte läser/köper/prenumererar. Ingen loggas eller kommer utsättas för massa telefonsamtal efter att ha svarat 😏
Claes Holmerup Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Prenumererar självklart! Dessutom var jag först med att svara... 😏
gol Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Har inte fått mitt första nummer än!.. blev prenumerant i veckan.. men jag längtar! 😏
Neko Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Köpte lösnummer ett tag, men minsann... jag fastnade stenhårt, och nu prenumererar jag glatt! 😏
patrik Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Fick en prenumeration i julklapp, köpte lösnummer innan dess.
dbd Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Jag har köpt alla nummer som kommit i lösnummer-form. Onödigt va? 😏
insolitus Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Fick en prenumeration i julklapp, köpte lösnummer innan dess. Precis! Det stämmer för mig med! 😏
Majken Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Vadfasen, det fattas ju ett alternativ "Jag laddar alltid hem tidningen från nätet" 😏 /Majken
insolitus Posted March 9, 2004 Posted March 9, 2004 Vadfasen, det fattas ju ett alternativ "Jag laddar alltid hem tidningen från nätet" 😕 /Majken Haha!!! Den va bra!! 😏
Karin Krantz Posted March 13, 2004 Posted March 13, 2004 Jag gillar att gå till butiken och läsa den på plats blir mycket billigare så. Och sen ser man ju andra tidningar också som man inte vågar titta på annars . Man kan ju bara ställa sig med studio tidningen framför hyllan med dom ålders förbjudna upplagorna och få med sig mycket mer än bara studio. Usch vad jag skäms !!! Törnrosa och Barbie tidningarna hägrar................
classic Posted March 14, 2004 Posted March 14, 2004 Köpte några nummer men tyckte den var för intetsägande. Väntar med spänning att det ska bli en uppryckning när det gäller tester, repotage etc. Läser (eller bläddrar) när jag får tillfälle. Inget jag prioriterar dock.
Tilly Posted March 14, 2004 Posted March 14, 2004 köpte ett lös nummer för ett jävla tag sen 😕 Efter första nummret så började jag prenumerera 😕
Plus o Minus Posted March 16, 2004 Posted March 16, 2004 Jag gillar att gå till butiken och läsa den på plats blir mycket billigare så. visst, jobbar man i butiken som säljer studio så kan man lika gärna förena nytta med nöje 🙂
Wille Posted March 16, 2004 Posted March 16, 2004 (edited) Har varit prenumerant sedan första nummret. 😛 Edited March 16, 2004 by Starion
Björn Olsberg Posted March 16, 2004 Author Posted March 16, 2004 Jag gillar att gå till butiken och läsa den på plats blir mycket billigare så. Det lät akrobatiskt - tidningen är ju inplastad! 😉
the_minstrel Posted March 17, 2004 Posted March 17, 2004 Jag köper lösnummer, hittills. Om inte annat ger det mig en bra anledning att gå till Ica och småflörta med kassörskan där. 🙂
Guest Carlos Posted March 17, 2004 Posted March 17, 2004 Köptew först lösnummer, numera är jag prenumerant! Älskar tidningen! MVH Carlos
Plus o Minus Posted March 18, 2004 Posted March 18, 2004 tidningen är ju inplastad! du får mig att tänka på safe sex ... framsidan räcker för mig, får man se insidan på tidningen så eskalerar det bara till konstigheter
Serendipity Posted March 18, 2004 Posted March 18, 2004 Förhandsbeställde första numret och på den vägen är det
mattias Posted March 18, 2004 Posted March 18, 2004 Jag har köpt alla nummer som kommit i lösnummer-form. Onödigt va? hehe...jag med. Fattar inte varför.
Twilight_Zound Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 🙂 Lösnr. Tanten låter mig inte ta en prenumeration. Men det kommer . Jobbar på det 😏
hackeman Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Tanten låter mig inte ta en prenumeration. Haha... jösses... jag föreslår att du yrkar på jämnställdhet! Män kan dom med - dom bara får inte för sin partner! 🙂 Om du vill utmana ödet kan du ju läsa upp min text för henne... https://www.studio.se/index.php?showtopic=1582
Tobbe Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Jag köper lös nummer billigare hos min musikhandlare än att ha en prenumeration, men shyyys säg inte det till någon för det är bara jag som får tidningen så billigt.
Recommended Posts