Jump to content
Annons

Steven Slate Digital - VMR (virtual mix rack) UTE NU!


KillwithSkill

Recommended Posts

Tog ner demon och testade lite igår. Bara positiva intryck faktiskt: både bra eq:s och kompressorer, lättrattade. Låter verkligen analogt om dem, klart prisvärd också. Kommer nog att köpa det i framtiden, ska testa Virtual Console också (99 dollar på Sweetwater eller på Slates hemsida).

Redigerat av Sleap
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Hoppas att VTM och VCC kommer i dessa lunchbox-pluggformat. Vet att VCC var det snack om. Men det vore även trevligt med VTM...

Hoppas dom bara går att linka ihop utan att det stör övriga pluggar i racket... Löser dom det, så ska dom fan ha nobelpris i plugins 😄

Om jag inte minns fel så kommer även AIR EQ att komma bli en del av låddan. Vore bra om VCC och VTM också gör det. Tror nog bara det är tidsfråga innan det sker. Vore då bra om man lådan blir större så man slipper ladda upp en ytterligare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Tja, tänkte att det inte skadar att fråga. Det är väl det forum är till för om man inte vet själv. Har kollat på videon, men visst jag kan läsa lite recenscioner också när de kommer.

Det är alltid bra läsa på men andras åsikter är bara åsikter och det är genom ett direkt testande som man själv avgör. visst man blir påverkad av andras åsikter. Den som påstår något annat snackara bara strunt. Det är bara några veckor till för det här priset men kommer säkert extrapris vid jul och andra högtider men inte säkert att det blir lika billigt då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte minns fel så kommer även AIR EQ att komma bli en del av låddan. Vore bra om VCC och VTM också gör det. Tror nog bara det är tidsfråga innan det sker. Vore då bra om man lådan blir större så man slipper ladda upp en ytterligare.

Åh fan?!

Hehehe.... Det kommer ju slå undan UAD som fan... I över 10 år har folk tjatat om en fx-chain, typ VMR, och ännu finns den inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

har SSD 4 Trummorna låter Tunna inget jag andväner förutom till mall .. låter skit Ursäkta men det gör det ..Värdelöst skit Hypat ..JAAA .Kör Hellre Ez Drummer även på färdigt material.Har även Testat det flesta Pluggar från Slate ..Skit in skit ut Dyrt och Resurs hungrigt Blahh .. Jo Kör i7 prolle men dessa pluggar behöver en typ i9 a med superdupergo fans 800 gig i ram samt Skryt,, Fuck slate ..Lustigt att Superior drummer är så snäll mot datorn ,, Suck

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

har SSD 4 Trummorna låter Tunna inget jag andväner förutom till mall .. låter skit Ursäkta men det gör det ..Värdelöst skit Hypat ..JAAA .Kör Hellre Ez Drummer även på färdigt material.Har även Testat det flesta Pluggar från Slate ..Skit in skit ut Dyrt och Resurs hungrigt Blahh .. Jo Kör i7 prolle men dessa pluggar behöver en typ i9 a med superdupergo fans 800 gig i ram samt Skryt,, Fuck slate ..Lustigt att Superior drummer är så snäll mot datorn ,, Suck

Eh, jaha...kan hålla med om SSD 4 inte är den bästra trumpluggen direkt. Köpte den i somras för halva priset och...ja det var bortkastade pengar. Var så trött att Toontrack inte kommit ut med något add-on som håller måttet enligt mig(vilket kommer den här månaden äntligen).Ska sälja den vidare sen. Att VCC, VTM och VBC tar en hel processkraft är ingen nyhet men jag kör i5 med 8 i minne och jag får det att fungera bra och om det börjar hosta, tja det är ju bara att frysa spåren. Vad är problemet?

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

har SSD 4 Trummorna låter Tunna inget jag andväner förutom till mall .. låter skit Ursäkta men det gör det ..Värdelöst skit Hypat ..JAAA .Kör Hellre Ez Drummer även på färdigt material.Har även Testat det flesta Pluggar från Slate ..Skit in skit ut Dyrt och Resurs hungrigt Blahh .. Jo Kör i7 prolle men dessa pluggar behöver en typ i9 a med superdupergo fans 800 gig i ram samt Skryt,, Fuck slate ..Lustigt att Superior drummer är så snäll mot datorn ,, Suck

Får testa demon och höra om det låter kul i jämförelse med det jag brukar använda. Har Steven Slates Drum men anvädernästan aldrig.Brukar bli EZdrummer eller Addictive drums istället..

addictive drums 2 använder jag numera! bra grejer! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

har EzDrums 2 låter grymt bra.. för vad det är .. Men mixar man rätt så låter dom fasiken bäst i Enkelt ordspråk.. Ska testa addictive drums 2 har Ettan .sk kolla dess trummor .. Kör SD2 som är Totalt överlägsen så länge Hoppas på en 3'a .. Tjipp

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...