Jump to content
Annons

Har du passion? Jag vill starta en grupp/band/musikkollektiv.


Robert Mendelson (oregistrerad)

Recommended Posts

Robert Mendelson (oregistrerad)

Hej mitt namn är Robert Mendelson. Jag har skapat musik i ca 7år. Och jag brinner verkligen för det jag gör.

Först började jag som rappare och spela in massor av låtar på gratisinstrumentaler. men rappen växte till något mycket större än vad jag förväntat mig. just nu skriver jag låtar i alla geners och producerar även musikbakgrund för olika stilar. mesta dels oldschool beats.

Jag har också studerat på fryshusets raplinje och SAE i thailand. om jag får vara lite stor i munnen så kan jag säga att jag är en professionell live performer.

Problemet är att jag bor fortfarande i Thailand för jag inte tycker om Sverige så mycket. (jobbar här)

Jag känner att jag behöver någon att arbeta med. och det kan vara musik från rap till joddling.

som en annan kille sa här i forumet någonstans så spelar de ingen roll vilken typ av musik man gör. med rätt instrument/ljud/trummor osv så kommer det låta bra.

Jag kan skriva texter, melodier, producera, mixa,spela munspel och rappa.

det skulle vara kul att skapa något tillsammans och bilda som en grupp och släppa lite låtar!

Var inte blyg för att kontakta mig! jag vill bara ha kul och är öppen för det mesta!

https://soundcloud.com/mendelsonbits

Email: Robert.mendelson@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...