Jump to content
Annons

En av mina senaste produktioner


Naymari

Recommended Posts

Hejsan!

Jag ville bara dela med mig av en av mina senaste produktioner. En House/EDM låt, en genre jag aldrig gjort förut. Så det var en mycket bra inlärningsprocess!

På denna låten har jag gjort produktionen runt huvudmelodin. Som gavs tillhanda av artisten i fråga.

Jag eftersöker feedback av er kompetens här på forumet. På saker jag kan arbeta på och förbättra fram tills nästa produktion.

https://soundcloud.com/martinboom/forever

Martin Boom – Forever

https://itunes.apple.com/se/album/forever-feat.-tobias-foerster/id722767609?i=722767631

Frid och kärlek!

Naymari

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sådärja, Naymari! Finfint jobbat.

Håller f ö med onkel slejnard och menar på att du kommer att gå långt 🙂 Som jag redan sagt i en annan tråd så har du vuxit oerhört mycket den korta tid du hängt här.

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

bra gjort. fortsätt så och du kommer att gå långt.

Stort tack Ironman! 🙂

Sådärja, Naymari! Finfint jobbat.

Håller f ö med onkel slejnard och menar på att du kommer att gå långt 🙂 Som jag redan sagt i en annan tråd så har du vuxit oerhört mycket den korta tid du hängt här.

Vänligen,

CHAE

Du är för vänlig du 🥰 Tack! 🙂

Kul att ni gillar den!

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra, håller med föregående om du fortsätter kan det verkligen bli nått. Svårt att ge kritik då allt var väldigt jämnbra.

Men kanske lite mer nyanserad text, och lite mer övertygande sånginsats. Sen mixen är lite vass i midden och lite murrig i low midd, men det fixar en bra mastrare.

Kanske produktionsmässigt leka med lite delay som feedbackar i slutet av sångfraserna ibland också? Så intensiteten håller sig bättre

Men jag skulle fan inte kunna göra nått lika bra som detta 🙂

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra, håller med föregående om du fortsätter kan det verkligen bli nått. Svårt att ge kritik då allt var väldigt jämnbra.

Men kanske lite mer nyanserad text, och lite mer övertygande sånginsats. Sen mixen är lite vass i midden och lite murrig i low midd, men det fixar en bra mastrare.

Kanske produktionsmässigt leka med lite delay som feedbackar i slutet av sångfraserna ibland också? Så intensiteten håller sig bättre

Men jag skulle fan inte kunna göra nått lika bra som detta 🙂

Mvh

Mycket bra feedback Casperfren!

Kan hålla med om text och sångspåret. Jag kunde inte medverka vid inspelningen av sången då jag hade fullt upp med att flytta och börja på min utbildning. Men det är jag som mixat in den och mastrat den. Tyvärr fick jag mastra den själv då den gjordes på väldigt begränsad budget. men ska tänka på det till framtiden! 🙂

Svarsdelay! Väldigt bra idé, den har jag inte tänkt på! 🙂

Mycket bra ord, tackar för att du tog dig tid att lyssna och feedbacka! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...