Jump to content
Annons

Studiofestival #42, Relaxing time: Vinnare utsedd.


hellfog

Recommended Posts

Annons

Vinnare The Abyss: 28P, stort Grattis.

Blue Forests: 2 3 3 4 1 1 3 = 20

Forthestars: 2 2 1 2 4 3 = 14

Output 201-2: 1 2 1 2 1 1 1 = 9

The Abyss: 4 4 4 3 3 5 5 =28

PS:

Nästa gång ni röstar gör, gör inte flera inlägg med röster, och sedan ändra er. Ändra original inlägget i ställe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vinnare The Abyss: 28P, stort Grattis.

Blue Forests: 2 3 3 4 1 1 3 = 20

Forthestars: 2 2 1 2 4 3 = 14

Output 201-2: 1 2 1 2 1 1 1 = 9

The Abyss: 4 4 4 3 3 5 5 =28

PS:

Nästa gång ni röstar gör, gör inte flera inlägg med röster, och sedan ändra er. Ändra original inlägget i ställe.

Poängsystemet var tokigt redan från början. Därför ändrade folk sina poäng. Modifiering kallas sånt 🙂

Men hur presenterade du vinnaren? Andra plats högst upp och vinnaren längst ned?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för gratulationerna!

Det var jag som gjorde Abyss, Carl Cadello bidrog lite också. Inte så jättemycket jobb nedlagt, 3-5 timmar kanske, lade ganska mycket jobb i slutet på att få till nåt 'skoj' eko med vattenljudet,

men det 'rann ut i sanden', eg ville jag ha ett slurpljud som när vattnet rinner ur ett handfat men visste inte hur man gör.. 😉

Kanske inte så avslappnande låt ändå men ganska skön stämning tycker jag själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Poängsystemet var tokigt redan från början. Därför ändrade folk sina poäng. Modifiering kallas sånt 🙂

Men hur presenterade du vinnaren? Andra plats högst upp och vinnaren längst ned?!

Fast det är bättre att Modifiera samma post, och inte göra flera stycken.

Vinnaren är längst upp, sen är det bara låt placeringen från tävlingen med poäng, ej i vinnande ordning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...