Jump to content
Annons

Någon som vill mixa?


Jaker

Recommended Posts

Håller på att sno ihop en EP. Tänkte höra om någon är peppad på att mixa (på frivillig basis). Jag har inga pengar att erbjuda men då och då ser man trådar att folk vill ha låtar att mixa.

Tyvärr har jag blivit tvingad att använda addictive drums. Man kan få trummorna som wav spår för spår eller bara midi.

Isf lägger jag upp på dropbox.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Inget "tyvärr" med att använda AD. Bara om du har programmerat dem medelst mus/keyboard.

Jag spelade AD till min kompis EP utan problem. Mr V på detta fora har också nyttjat AD till diverse releaser har jag förstått.

edit: jag kan dessvärre inte tänka mig att mixa pro bono.

Redigerat av JohnRick
Link to comment
Dela på andra sajter

Stilen är väl rock i stil med the wallflowers, horrible crowes, tom petty m.m. Alltså git, bas, trummor och lite orglar och pianon. Ge mig mailadresser så kan jag maila mina mixar. Jag ska försöka hinna bounca allt dom närmsta dagarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget "tyvärr" med att använda AD. Bara om du har programmerat dem medelst mus/keyboard.

Jag spelade AD till min kompis EP utan problem. Mr V på detta fora har också nyttjat AD till diverse releaser har jag förstått.

edit: jag kan dessvärre inte tänka mig att mixa pro bono.

Håller med dig! Så länge trummorna är bra programmerade så spelar det ingen roll!

I övrigt har jag inte heller någon möjlighet att mixa pro bono… men jag tror du hittar någon som är sugen. Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...