Jump to content
Annons

Gratis ENORMT paket med trummor för elektronisk musik


radonmusic

Recommended Posts

Visst kan det vara svårt att hitta bra gratis kicks, snares, claps och andra trum-samples & loops?

Det här är precis vad jag upplevde och det var just därför som jag skapade detta paket åt alla som vill ha det! -- Länk för nedladdning raderad./mod --

Sample & Loop Pack Info

All sound files in this pack are copyright-free and royalty-free (= use them any way you want in your own creations and feel free to spread them).

They have been found through hours and hours of searching and are handpicked to assure maximum quality. If you share any content from this pack it would be nice of you to mention me and my Facebook page, thanks!

55]
Amount of sound files:
  • Claps: 128
  • Congas: 23
  • Cowbells: 22
  • Cowbell Loops: 9
  • Cymbals: 34
  • Atmosphere: 16
  • Buildup: 30
  • Crashes: 12
  • Impacts: 23
  • Vocals: 13
  • Whitenoise: 9
  • Applause: 22
  • Hi-hats: 253
  • Kicks Medium: 163
  • Kicks Soft: 99
  • Kicks Strong: 231
  • Bongostyle Loops: 29
  • Hi-hats, shakers & snares/claps Loops: 184
  • Only Hi-hats/shakers Loops: 27
  • RhythmLoops: 12
  • Shakers: 25
  • Shaker Loops: 26
  • Snappysnuu: 24
  • Snares: 271
  • Tomtoms: 10
  • Triangles: 7

55]
Total: 1682

Soundpack created by Radon - www.facebook.com/radonmusic

(I did not create the individual sounds, I simply collected, picked and organized them)

Radon @ Youtube: www.youtube.com/radonstudio

Radon @ Twitter: www.twitter.com/RadonHouseMusic or @RadonHouseMusic

LADDA NER SÅ HÄR:

-- Länk för nedladdning raderad./mod --

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

All sound files in this pack are copyright-free

(I did not create the individual sounds, I simply collected, picked and organized them)

Axel, det där är ingen bra kombination.

Du kan inte hävda att samplingarna är fria att använda när det du har gjort är att kopiera filer från Best Service, VipZone m.fl. och paketera/strukturera upp i en zip-fil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Axel, det där är ingen bra kombination.

Du kan inte hävda att samplingarna är fria att använda när det du har gjort är att kopiera filer från Best Service, VipZone m.fl. och paketera/strukturera upp i en zip-fil.

De är ju copyright-fria från början? Det stod det klart och tydligt på alla ställen där jag hittade dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

De är ju copyright-fria från början? Det stod det klart och tydligt på alla ställen där jag hittade dem.

Må så vara. Men kan du inte bevisa källor på varenda sampling i paketet att så är fallet, kan nog ingen hemsida villigt låta dig marknadsföra det. Tyvärr..

Vänligen, Naymari

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Må så vara. Men kan du inte bevisa källor på varenda sampling i paketet att så är fallet, kan nog ingen hemsida villigt låta dig marknadsföra det. Tyvärr..

Vänligen, Naymari

Well that was lame.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

De är ju copyright-fria från början? Det stod det klart och tydligt på alla ställen där jag hittade dem.

Gratis eller royalty-fritt är inte samma sak som fri från copyright.
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...