Jump to content
Annons

Nygammal medlem!


Mattias Jansson

Recommended Posts

Goddagens!

Har varit medlem här sedan januari, men har inte varit så mycket och kikat på forumen förrän nu, så det är väl så dags att presentera mig!

Mattias är mitt namn, och bor i Falun och jobbar i Borlänge. Läst 3 år ljud och musik-produktion på högskolan dalarna och är numera anställd av Studiefrämjandet på hettid för att driva en studio som kallas Borlängestudion (kanske inte det mest kreativa namnet...) Studion håller i dagsläget på att fräschas upp lite med nya möbler och ny teknik.

Har somsagt läst ljud och musikproduktion, men skulle väl inte kalla mig själv någon supermixare, utan ser mig fortfarande som en riktig nybörjare då man istortsett slösade bort studentåren på att sova, skriva uppsatser och dricka öl. Har nog lärt mig mer om musikproduktion på det senaste året jag jobbat med det än de 3 år i högskolan 🙂 Ska jag vara ärlig så hade jag helt enkelt en jävla tur som fick jobbet 🙂 Just därför känner jag att jag borde bli lite mer engagerad i forumet här så man kan få lite kritik på sina produktioner.

I studion spelar jag in mestadels lite yngre och oerfarna band, men då och då kommer det även in lite mer erfarna musiker i studion.

Läs gärna mer om studion på www.borlangestudion.se. Sidan är under konstruktion fortfarande, men den mesta info finns där iaf.

Hade gött!

// Mattias

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...