Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej

Bifogar härmed ett YouTube klipp...<klicka här>

Lägger ut lite material jag skapat under åren. Själv tycker jag vissa låtar funkar riktigt bra, men branschfolket verkar leta efter något helt annat? Men skam den som ger sig. plötsligt händer det 😎 eller....?

MvH Arne Lindroth

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tackar!

Grejen är att jag än så länge inte gjort många knop för att bli sk "upptäckt" Jag tycker bara det är kul att skapa musik/videos i olika former. Men nu tänkte jag börja jobba lite mer seriöst med min musik. Under 2014 kommer jag att flytta till en liten gård på landet där jag planerar att spela in mina nya alster. Detta blir ett spännande projekt där jag kommer att anlita/bjuda in duktiga musiker/artister. Naturligtvis blir det nödvändigt att försöka knyta kontakter med musikindustrin så att dom rätta artisterna/musikerna får chansen att på bästa möjliga sätt framföra mina verk! (ops det sista lät kaxigt, men det är faktiskt sant)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Se några av mina produktioner...<klicka här>

2014 kommer jag att flytta till en gård på landsbygden, där jag planerar att börja jobba med mina bästa låtar (finns ej på nätet) Jag kommer att behöva mycket hjälp av duktiga musiker. Hoppas kunna hitta några här. Hör av er, gärna med länkar till hur ni låter! Just nu skulle jag behöva en duktig keybardist/pianist att bolla lite ider med:-)

MvH Arne Lindroth

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...