Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Denna gång ska ni göra "avslappnande musik", vad ni nu associerar med "Relaxing music" kan vara vilken stil som helst och instrument. Bara att du tycker det är avslappnande och för lyssnarna.

Ni får gärna ha med en bild till låten, som ger lyssnarna en bättre uppfattning av låten..

Deadline 13 Oktober kl 12

Skicka till studiofestival42@gmail.com

MAX ETT BIDRAG PER PERSON.

Edited by hellfog
Annons
Guest drloop
Posted

Jag slappar lite, det är långt kvar.

Posted

Vilken träff, alltså! Jag håller på och gör en avslappningslåt just nu. Så räkna med mig. Fråga; jag hade tänkt ha lite sövande text till låten. Är det tillåtet?

Posted

Vilken träff, alltså! Jag håller på och gör en avslappningslåt just nu. Så räkna med mig. Fråga; jag hade tänkt ha lite sövande text till låten. Är det tillåtet?

Javisst

Posted (edited)

Kul idé!

Om jag hinner och råkar få inspiration till att skriva/producera en sådan låt så ska jag banne mig göra det, men jag anmäler mig i sådana fall först när jag har en låt klar, om jag hinner före deadline. Har bekymmer att hinna med Studio-mellon just nu....

[Edit: såg Saddams fråga 🙂 ]

Måste det vara sång också, eller kan det även vara instrumentalt?

Edited by DMM
Posted

Kul idé!

Om jag hinner och råkar få inspiration till att skriva/producera en sådan låt så ska jag banne mig göra det, men jag anmäler mig i sådana fall först när jag har en låt klar, om jag hinner före deadline. Har bekymmer att hinna med Studio-mellon just nu....

[Edit: såg Saddams fråga 🙂 ]

Måste det vara sång också, eller kan det även vara instrumentalt?

Studio-mellon låten ska inte vara klart förens dec.

Så du borde hinna med denna också.

Posted

Studio-mellon låten ska inte vara klart förens dec.

Så du borde hinna med denna också.

😳

Nu har jag ju annat att göra också, förutom StudioForum-tävlingar 😱

• 2 weeks later...
Posted

Byssan lull?

Haha, nej. Men den låten är verkligen avslappnande 🙂