Jump to content
Annons

Studiofestival #42: Relaxing time.


hellfog

Recommended Posts

Denna gång ska ni göra "avslappnande musik", vad ni nu associerar med "Relaxing music" kan vara vilken stil som helst och instrument. Bara att du tycker det är avslappnande och för lyssnarna.

 

 

 

Ni får gärna ha med en bild till låten, som ger lyssnarna en bättre uppfattning av låten..

Deadline 13 Oktober kl 12

Skicka till studiofestival42@gmail.com

MAX ETT BIDRAG PER PERSON.

Redigerat av hellfog
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vilken träff, alltså! Jag håller på och gör en avslappningslåt just nu. Så räkna med mig. Fråga; jag hade tänkt ha lite sövande text till låten. Är det tillåtet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul idé!

Om jag hinner och råkar få inspiration till att skriva/producera en sådan låt så ska jag banne mig göra det, men jag anmäler mig i sådana fall först när jag har en låt klar, om jag hinner före deadline. Har bekymmer att hinna med Studio-mellon just nu....

[Edit: såg Saddams fråga 🙂 ]

Måste det vara sång också, eller kan det även vara instrumentalt?

Redigerat av DMM
Link to comment
Dela på andra sajter

Kul idé!

Om jag hinner och råkar få inspiration till att skriva/producera en sådan låt så ska jag banne mig göra det, men jag anmäler mig i sådana fall först när jag har en låt klar, om jag hinner före deadline. Har bekymmer att hinna med Studio-mellon just nu....

[Edit: såg Saddams fråga 🙂 ]

Måste det vara sång också, eller kan det även vara instrumentalt?

Studio-mellon låten ska inte vara klart förens dec.

Så du borde hinna med denna också.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...