hellfog Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 (edited) Denna gång ska ni göra "avslappnande musik", vad ni nu associerar med "Relaxing music" kan vara vilken stil som helst och instrument. Bara att du tycker det är avslappnande och för lyssnarna. Ni får gärna ha med en bild till låten, som ger lyssnarna en bättre uppfattning av låten.. Deadline 13 Oktober kl 12 Skicka till studiofestival42@gmail.com MAX ETT BIDRAG PER PERSON. Edited October 10, 2013 by hellfog
flabb Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 Risken är man somnar innan man kommit ur introt om det är för avslappnande
hellfog Posted August 18, 2013 Author Posted August 18, 2013 Risken är man somnar innan man kommit ur introt om det är för avslappnande Men är det så avslappnande, så är det en 10P.
Carl Cadello Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 flabb, om du är tillbaka i civilisationen kan vi starta.
slejnard Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 Risken är man somnar innan man kommit ur introt om det är för avslappnande 😄
hellfog Posted August 18, 2013 Author Posted August 18, 2013 Instrumentalt? Inget tvång på sång, så Instrumentalt går bra.
Amis Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 Vilken träff, alltså! Jag håller på och gör en avslappningslåt just nu. Så räkna med mig. Fråga; jag hade tänkt ha lite sövande text till låten. Är det tillåtet?
hellfog Posted August 20, 2013 Author Posted August 20, 2013 Vilken träff, alltså! Jag håller på och gör en avslappningslåt just nu. Så räkna med mig. Fråga; jag hade tänkt ha lite sövande text till låten. Är det tillåtet? Javisst
DMM Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 (edited) Kul idé! Om jag hinner och råkar få inspiration till att skriva/producera en sådan låt så ska jag banne mig göra det, men jag anmäler mig i sådana fall först när jag har en låt klar, om jag hinner före deadline. Har bekymmer att hinna med Studio-mellon just nu.... [Edit: såg Saddams fråga 🙂 ] Måste det vara sång också, eller kan det även vara instrumentalt? Edited August 20, 2013 by DMM
hellfog Posted August 20, 2013 Author Posted August 20, 2013 Kul idé! Om jag hinner och råkar få inspiration till att skriva/producera en sådan låt så ska jag banne mig göra det, men jag anmäler mig i sådana fall först när jag har en låt klar, om jag hinner före deadline. Har bekymmer att hinna med Studio-mellon just nu.... [Edit: såg Saddams fråga 🙂 ] Måste det vara sång också, eller kan det även vara instrumentalt? Studio-mellon låten ska inte vara klart förens dec. Så du borde hinna med denna också.
DMM Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 Studio-mellon låten ska inte vara klart förens dec. Så du borde hinna med denna också. 😳 Nu har jag ju annat att göra också, förutom StudioForum-tävlingar 😱
Amis Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 Byssan lull? Haha, nej. Men den låten är verkligen avslappnande 🙂
hellfog Posted August 31, 2013 Author Posted August 31, 2013 Klar Du kan skicka till studiofestival42@gmail.com
slejnard Posted August 31, 2013 Posted August 31, 2013 Också klar! Ska bara hitta på ett bra låtnamn.
slejnard Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Tar en tupplur tills låtarna släpps... 😑 -_- 😑 -_- 😑
Recommended Posts