Jump to content
Annons

Native instruments 50% erbjudande, vad ska jag välja?


al123

Recommended Posts

Hej!

Har länge funderat på att köpa kontakt 5 från native instruments men tyckte det var lite dyrt.. nu kör dom tydligen ett 50% erbjudande i 4 dagar och funderar på att slå till.. men frågan är vad jag ska köpa, action strings , damage, kontakt 5, the giand, absynth 5? vad använder man alla dessa saker till? har nu endast massive och sylenth1 synth, samt vengeance paketet.. gör house musik så vad ska jag ta?

använder fl studio 11 och är hyffsat ny i musikproduktions branchen...

godkväll!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om du inte själv vet vad du behöver tycker jag inte att du ska köpa något alls. Håll i pengarna och använd de grejerna du har. Skapa på och bli duktig med dom grejerna du har. När du väl har kunskapen kommer du att veta om du behöver något, och då köper du. Jag har hamnat i den där fällan alltför många gånger.

Det är skillnad på att behöva något och att vilja ha något. Håll i pengarna ett tag till är mitt råd. Det är bra grejer du har redan, iaf mjukvarumässigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte själv vet vad du behöver tycker jag inte att du ska köpa något alls. Håll i pengarna och använd de grejerna du har. Skapa på och bli duktig med dom grejerna du har. När du väl har kunskapen kommer du att veta om du behöver något, och då köper du. Jag har hamnat i den där fällan alltför många gånger.

Det är skillnad på att behöva något och att vilja ha något. Håll i pengarna ett tag till är mitt råd. Det är bra grejer du har redan, iaf mjukvarumässigt.

Okej förstår, men tänkte passa på när det är 50% rabatt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Köper du kontakt får du ju massor av ljud och det är ju kul. Det verkar ju passa din budget oxå. Har inte klart för mig vad Massive är, men tycker du att du klarar dig med det du har och inte har hållit på så länge kanske det är bättre att spara pengarna och lära dig syntarna du har bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...