Jump to content
Annons

Native erbjudande


jannew

Recommended Posts

Hallo

Är sugen på och kliva in i native pluggarnas värld nu när dom har lite erbjudanden.

Är i första hand intresserad av Kontakt 5 med även någon av deras bundle.

Här är ett erbjudande just nu på kontakt http://www.native-in...lers/kontakt-5/

Tycker ni det är prisvärt?

Vilken av dom olika paketen tycker ni är mest prisvärt?

Skulle helst vilja ha alla deras pluggar men då är man uppe i tio tusen minst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Tyvärr? 4200:- är riktigt billigt för allt man får med och inget att gnälla eller snåla över för att den inte finns billigare. Det är så billigt det bara kan bli ändå. Jämför med vad det kostar köpa allt enskilt så är det redan rabatterat. De första komplete versionerna som såldes var bra mycket dyrare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom Kontakt 5 är halva priset, är det väldigt prisvärt, även om man betalar 2000 får man Komplete. Beror lite vad man vill ha. Köpte själv bara Kontakt igår. Då det var den jag ville ha, sen hade jag några sedan tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Komplete 9 är förhållandevis prisvärt. Ligger på ca 4000 och då följer en massa pluggar med.

Visst är det prisvärt. Men det är också duktigt mycket skräp man får med. Eller som jag tror de ser på det. Utfyllnad. De behöver en massa utfyllnad för att få den att verka riktigt fet. Kontakt och FM8 är mina favoriter, och jag är ganska besviken på att de inte körde vidare på B4 spåret.
Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det prisvärt. Men det är också duktigt mycket skräp man får med. Eller som jag tror de ser på det. Utfyllnad. De behöver en massa utfyllnad för att få den att verka riktigt fet. Kontakt och FM8 är mina favoriter, och jag är ganska besviken på att de inte körde vidare på B4 spåret.

Visst är det grejer man (eller åtminstone jag) inte använder, men om man räknar med Reaktor-biblioteket så är det så ofantligt mycket bra man får att 4000 känns som ett kap. Det beror kanske en del på vad för musik man sysslar med, men har man ett synth/elektroniskt intresse så är det mycket som är användbart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...