Jump to content

Ärligt talat,, har inte detta forum blivit sjukt tråkigt?

Recommended Posts

Annons

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

absolut inte ... mig emot - prata på bara ett välkommet avbräck mot fl och asio4all -trådarna

Hehe! Då var vi här igen då. Forumet blir som sagt vad vi själva gör det till. Jag tycker det är supersnyggt här. Innehållet kan ju alltid bli bättre, men det är ju vi som ska bidra till det. Skapa

Hur bör man bäst lägga upp alla I/o's i patch bay till ett analog mixerbord? typ sånnt funderar jag på... och vilka analog kompressorer är bra... köpa hårdvaru reverb, vilket?

dagens nöt: Hur långt kan man patcha med en stereo kabel.

Hur bör man bäst lägga upp alla I/o's i patch bay till ett analog mixerbord? typ sånnt funderar jag på... och vilka analog kompressorer är bra... köpa hårdvaru reverb, vilket?

dagens nöt: Hur långt kan man patcha med en stereo kabel.

Lägg upp de trådarna då!

• 1 month later...

okej,, detta är exempel på grejor som LEDNINGEN skulle kunna förbättra:

Tävlingar:

Månadens låt..

Vinn en plugg , bästa rocklåten, bästa houselåten,, man får vara med i tidningen och berätta om sitt musikskapande..

Ni andra muppar kan ta er i arslet om ni inte håller med!

Ni andra muppar kan ta er i arslet om ni inte håller med!

Intressant argument, typ "min åsikt är bättre än din, håll med eller håll tyst!"

Men utöver det, bra poäng 😛 månadens låt låter som en riktigt bra grej. Skulle dock säkert vara sjukt mycket arbete att bara lyssna sig igenom alla låtar efter ett tag, och ännu mer att välja ut en enda av dom som ska vara "bäst". Extra svårt när det handlar om musik som faktiskt är en smaksak, det finns inget "bäst". Men om man har tiden för att hålla i något sådant så visst, det skulle vara skitbra för att låta nya kreativa artister få skina lite extra 🙂

TS, häng inte upp din tillvaro på vad som händer här på forumet.

Lev livet utanför forumet, och kom in här ibland, för att diskutera nån enskild sak eller berätta om nåt kul/bra du gjort eller varit med om ute i tillvaron.

Att använda forumet som 'uppiggare i tillvaron', då luktar det nog rätt instängt i ens hem.

Edited by Signia