apoapsis 0 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 https://www.youtube.com/watch?v=UnFIdaQ_AA8 Prospects slĂ€ppte nyligen musikvideo till nya singeln 'We Believe'! Vad tycker ni? đ Link to post Share on other sites
SadamJR 706 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Inte sĂ„ dumt Ă€ven om det har gjorts 1000 ggr förut. Risken Ă€r stor att man fimpar videon pga "reklamen" som fördröjer musiken med 20 sekunder. BĂ€ttre att lĂ€gga den efterĂ„t. Ăr du inblandad? Link to post Share on other sites
Soundprocessingstudio 41 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Snygg video, snygg lĂ„t, snygg produktion. Jag kan höra den hĂ€r lĂ„ten snurra pĂ„ en radiostation nĂ€r man sitter och kör bil. FrĂ„gan Ă€r bara om vĂ€rlden behöver mer sĂ„dant? Bra jobbat hur som helst! đ Link to post Share on other sites
apoapsis 0 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Inte sĂ„ dumt Ă€ven om det har gjorts 1000 ggr förut. Risken Ă€r stor att man fimpar videon pga "reklamen" som fördröjer musiken med 20 sekunder. BĂ€ttre att lĂ€gga den efterĂ„t. Ăr du inblandad? Jag bĂ„de spelar i bandet och har (tillsammans med en vĂ€n) producerat videon, hehe. "Reklamen" Ă€r tĂ€nkt som ett intro, och har ingen som helst sammankoppling med Rocketship Studios. Snygg video, snygg lĂ„t, snygg produktion. Jag kan höra den hĂ€r lĂ„ten snurra pĂ„ en radiostation nĂ€r man sitter och kör bil. FrĂ„gan Ă€r bara om vĂ€rlden behöver mer sĂ„dant? Bra jobbat hur som helst! đ Tack tack! đ Link to post Share on other sites
SadamJR 706 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Jag bÄde spelar i bandet och har (tillsammans med en vÀn) producerat videon, hehe. "Reklamen" Àr tÀnkt som ett intro, och har ingen som helst sammankoppling med Rocketship Studios. Det var inte min poÀng. FrÄgan Àr hur mÄnga som hÀnger kvar nÀr lÄten inte börjar pÄ 20 sek. Link to post Share on other sites
Recommended Posts