Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Guest drloop
Posted

Jordloop, skönt som fan, kör på med lite rootsbeats och du skapar ny världsmusik med spännande lågfrekvenser som gör alla helt tokiga, dancecraze!

Guest RichieRich
Posted

jordbrumm kör allt ifrån samma kontakt typ uttag som du sen kopplar förgrennings dosor på högtalare allt på samma dosa

Posted (edited)

jordbrumm kör allt ifrån samma kontakt typ uttag som du sen kopplar förgrennings dosor på högtalare allt på samma dosa

Det är så jag gör. ändå är problemet där.

får väl labba mera idag... antar att det är sånt här man inte kan "räkna ut" 🙂

Edited by Martin
Posted (edited)

har hittat felet nu, det var min PSU-unit till mitt ljudkort som börjat faila.... det hummar i den även när man lägger örat mot. jag skrev detta till steinberg och hoppas på hjälp från deras sida...

The PSU on my Steinberg MR816 has died and makes a hum.

Dear Steinberg, please help me. My PSU-unit that came bundled with my mr816 has begun to show malfunction. It makes a humming sound hearable when you put in next to your ear and listen to it. And the preamps inside the mr 816 unit + headphone mix, also have this humming sound.

I tried several electrical outtakes in my studio, and ruled out every single other source of failure.

I would like to have a new PSU-unit sent to me in Sweden.

Can you help me?

Sincerly,

Martin

Edited by Martin