Jump to content
Annons

Pannrummet.rec


Svisse

Recommended Posts

Tjena Studio ! Svisse Svensson från Mönsterås närmare bestämt Timmernabben. Har lirat Blues och soul mestadels av gittargnisslandet,har även haft ett coverband med låtar från Gasolin till lundell.Under senare tid har det enbart blivit inspelningar via Cubase 7 som handlades i vintras.För tillfället så håller jag på och jobbar med Magnus Ekvall före detta Quill-sångare med lite projekt.Mitt Pannrumm.rec som har blivit riktigt hett, vad gällande inbjudningar utav musiker som kommer och lirar och drar en bärs och löser världsproblem.Sist hade jag Mönsterås Bluesband på plats och det var så man fick plocka tegelpannor från gräsmattan dagen efter.Det har helt enkelt blivit en jävligt kul grej.Är väldigt grön vad gällande inspelningsteknik men ser i alla fall en fördel med att ha lirat en del,men man blir väldigt insnöad på sin egen musiksmak.Ser denna sida(STUDIO) som en fantastisk möjlighet att ta del av alla erfarenheter som finns.Har inga vänner på denna site men kanske får vad det lider. Med vänlig hälsning Svisse.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej och välkommen hit till forumet. Hoppas att du ska trivas här 🙂

Utflyttad mönsteråsare här! Kul att höra att byn med omnejd fortfarande bluesar loss å det grövsta. Hälsa Calle Engström i MBB. Han hjälpte oss som fan back in the day när vi körde igång vår Back to Mono-festival 2000.

Simma lugnt and keep it up

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...