Växjölirarn Posted May 8, 2013 Posted May 8, 2013 Tjaba! Jag undrar om det finns några adaptrar som möjliggör att jag kan ha både min GAP preamp och saffire 6 usb i ett och samma rack. De är halvmodeller så man tycker att det borde fungera? Tips på billiga racklådor och "ställningar" att ha racken i, inte lådor som man tar med på turne liksom, utan en rackhylla som skall stå på skrivbord etc tas gärna emot.
Lundin Posted May 8, 2013 Posted May 8, 2013 (edited) Kolla här. Adam hall tas in i Sverige av Luthman (eller om det var Fitzpatrick) / 4Sound om du inte beställer själv Edited May 8, 2013 by Lundin
Växjölirarn Posted May 8, 2013 Author Posted May 8, 2013 Ahh FETT nice, tack! Bra pris också! Tusen tackckckck!
stegrarn Posted May 8, 2013 Posted May 8, 2013 Kolla här. Adam hall tas in i Sverige av Luthman (eller om det var Fitzpatrick) / 4Sound om du inte beställer själv Adam Hall distribuerar sina produkter direkt mot musikhandeln så deras grejor går att beställa i vilken musikaffär som helst som är återförsäljare för dom.
Recommended Posts