Jump to content

Recommended Posts

Annons

Asså den är inte dålig du får fortfarande till det schysst, men det kan vara lite bättre separation mellan bas och kick - mixa i mono då är det enkelt.

Jag skulle nog också sidechaina den för att få lite movement i kicken.

Rapen är schysst, man skulle kunna lägga på en de-esser men det är väl som allt annat en smaksak!

• 6 months later...

Tack så mycket! Vad tycker du jag borde ändra med mixen? Har pillat som fan å detta är det bästa jag fått till!

Jag lyssnar iofs inte i min studio nu och är inte erfaren när det kommer till mixning så vet inte egentligen vad som skulle kunna göras bättre, men jag tycker det låter skit bra! Jag har som sagt inte ett tränat öra men jag tror att majoriteten inte alls skulle höra det som andie uppmärksammat. Jag tycker du klappar dig själv på axeln för det du åstadkommit och gör fler feta låtar som jag kan gå runt och digga.

Du har riktigt bra flow, bra text men det som sticker ut mest är refrängen. Den sätter sig på huvudet utan att den låter mainstream vilket är en konst att få till enligt mig. Du har bra uttal och pondus.

Hur länge har du hållit på med rap? Riktigt bra jobbat!

Edited by FGF
  • 2 weeks later...