Ken Kängström Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 (edited) Hej. Ska själv besöka Gates Of Metal i år. Många bra artister är klara såsom: Dimmu Borgir (N) Edguy (D) Children of Bodom (SF) Masterplan (D/N) Grave Digger (D) Amon Amarth (S) Dream Evil (S) Evergrey (S) Nocturnal Rites (S) Sabaton (S) Twilightning (SF) God Among Insects (S) Pantokrator (S) Biljetterna till Gates of Metal finns att köpa genom BiljettDirekt (077-1707070). En biljett till Gates of Metal kostar 595 kr (+ avgifter), camping ingår i priset. Se mer om det under camping. Barn under 12 år kommer in gratis, under förutsättning att de kommer i biljettlösande målsmans sällskap, och skall stanna med densamma. Barn under 12 år utan målsmans sällskap får tyvärr inte tillträde till Gates of Metal. http://www.GatesOfMetal.se MVH//Kenny Edited March 21, 2005 by addic59 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 jag skall dit. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarved Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 jag skall dit. 😄 HAHAHA menar du det? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
herwhisper Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 "Gates of Metal"....hmpf...det är ju bara en massa långhåriga ungdomar där som rökar onyttiga saker och inte har några jobb. Rånar folk gör dom oxå! Och musiken är farlig, den kan leda in en på den breda vägen som leder till fördärv och....öh...och...äh. Hade jag haft pengar så hade jag kommit jag med! 🙂😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts