nano Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Hej. Tänkte beställa ett keyboard typ MK-449C eller MK-461C. Hittade denna sida.: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw5_evo...d_prodinfo.html Verkade vara bra priser iaf. Men nån som beställt därifrån och vet att det fungerar bra??? Finns det annars något ställe i sverige som har bra priser????? MVH Mårten Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Thomann är grymt stora och använda, så det ska inte va nån fara. Kör på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsmann Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Själv tycker jag att Evolution suger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Själv tycker jag att Evolution suger Funderar själv på en sådan. Vill du utveckla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-pander Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Alltså....varför i helvete köper man en enkel midikeyboard när man kan få en k2000 för typ samma pengar?? Är inte det jävligt korkat? *slutar svära* Jag måste ha missat nån bra anledning...eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Nej, det tror jag inte att du har (det skulle möjligen va att man vill ha lite fler grejer att skruva på då). Men det låter ju mycket dyrare och knepigare att köpa en riktig synth eller sampler, och vad ska man ha den till när det finns softsynthar...?? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-pander Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 (edited) hahahahahaha flåt ja va tvungen. Förutom att en riktig synth låter 100 gånger bättre än en softsynth menar du? en begagnad k2000 kan du hitta för otroliga 2000-3000...vilket är helt obegripligt eftersom den låter otroligt bra. Men gillar man softsynthar så är det helt ok för mig.... *edit stavfel* Edited March 21, 2005 by x-pander Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 (edited) 😄 Du predikar för en redan frälst här... 🙂 Det är aldrig nån som förstår min ironi! 😉 Edited March 21, 2005 by android Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-pander Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 😄Du predikar för en redan frälst här... 🙂 Det är aldrig nån som förstår min ironi! 😉 haha phew jag blev lite orolig där android 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 klaviaturerna på evolutions leksaker är bättre än de på m-audios. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nano Posted March 22, 2005 Author Share Posted March 22, 2005 klaviaturerna på evolutions leksaker är bättre än de på m-audios. men nu fattar jag inte. är inte evolution en produkt linje utav m-audios produkter???? Eller är det ett eget företag under m-audio?? MVH Mårten Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Det var ett självständigt företag innan, men nu har M-audio köpt upp dom. Alltså är det samma företag nu, men evolution har fortfarande kvar sina egna grejer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallhagen Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Ligger själv i åtminstone "nyfikenhets"-startgropar för en blivande keyboard. Mitt tips är att vänta två veckor, tills CME UF (heter dom väl...) finns att pilla på i handeln. De lär dyka upp om två vekor på musikbörsen! /Bengan Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicked_s Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Ligger själv i åtminstone "nyfikenhets"-startgropar för en blivande keyboard. Mitt tips är att vänta två veckor, tills CME UF (heter dom väl...) finns att pilla på i handeln. De lär dyka upp om två vekor på musikbörsen! /Bengan Jo jag har redan för-beställt en sådan... utan att testa den först. Haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts