Jump to content
Sign in to follow this  
Tikkan

Kanye Svensk (Musikvideo) kritik på text.

Recommended Posts

Fick riktigt bra kritik på det här forumet och tänkte se om man kunde få

kritik på texten på denna låt. Det är en version utav Kanye west låt "Touch The Sky"

- Remixer och covers ej tillåtet - Läs forumreglerna -

Edited by Lundin

Annons

Asfett! Du har ett jäkla flow. Och bra attityd /ton i rösten. Gillade även texten på denna.

Fråga kolon. Är detta ett frisläppt beat? Tror att denna youlänken bryter mot forumreglerna..

Återigen ska jag vara taskig mot din text för det är helt enkelt inte trovärdigt.

Det enda jag ser är en ung kille som skriker efter uppmärksamhet och att "lyckas" prova att gå in i dig själv och känn vad som betyder något och hur du mår, skriv en text om det istället för att skriva en text om hur du vill att vi ska se på dig.

och grävmaskin?? är det något bra eller dåligt?

Återigen ska jag vara taskig mot din text för det är helt enkelt inte trovärdigt.

Det enda jag ser är en ung kille som skriker efter uppmärksamhet och att "lyckas" prova att gå in i dig själv och känn vad som betyder något och hur du mår, skriv en text om det istället för att skriva en text om hur du vill att vi ska se på dig.

och grävmaskin?? är det något bra eller dåligt?

Själv-hype hör lite till hip hop kulturen. Så det kan man inte hata på. Men de som är duktiga kan variera mellan sånt och texter om vad som betyder något och hur man mår, och samhällsanalytiska texter.

Själv-hype hör lite till hip hop kulturen. Så det kan man inte hata på. Men de som är duktiga kan variera mellan sånt och texter om vad som betyder något och hur man mår, och samhällsanalytiska texter.

Jag kan och jag gjorde.

• Gilla 2