Jump to content
Annons

Kanye Svensk (Musikvideo) kritik på text.


Tikkan

Recommended Posts

Fick riktigt bra kritik på det här forumet och tänkte se om man kunde få

kritik på texten på denna låt. Det är en version utav Kanye west låt "Touch The Sky"

- Remixer och covers ej tillåtet - Läs forumreglerna -

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Återigen ska jag vara taskig mot din text för det är helt enkelt inte trovärdigt.

Det enda jag ser är en ung kille som skriker efter uppmärksamhet och att "lyckas" prova att gå in i dig själv och känn vad som betyder något och hur du mår, skriv en text om det istället för att skriva en text om hur du vill att vi ska se på dig.

och grävmaskin?? är det något bra eller dåligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen ska jag vara taskig mot din text för det är helt enkelt inte trovärdigt.

Det enda jag ser är en ung kille som skriker efter uppmärksamhet och att "lyckas" prova att gå in i dig själv och känn vad som betyder något och hur du mår, skriv en text om det istället för att skriva en text om hur du vill att vi ska se på dig.

och grävmaskin?? är det något bra eller dåligt?

Själv-hype hör lite till hip hop kulturen. Så det kan man inte hata på. Men de som är duktiga kan variera mellan sånt och texter om vad som betyder något och hur man mår, och samhällsanalytiska texter.
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...