Tormentor Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Tänkte höra om det finns någon fördelaktig skol-licens på t.ex M box? Sitter på ex. antal cubase-licenser nu som kan uppdateras till SX#3 för ca: 2000 kr vilket får anses som ok pris. Jag skulle bli en mer lugn och harmonisk pedagog om jag slapp svära över Cubase varje dag.. 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aolsson Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Tänkte höra om det finns någon fördelaktig skol-licens på t.ex M box? Sitter på ex. antal cubase-licenser nu som kan uppdateras till SX#3 för ca: 2000 kr vilket får anses som ok pris. Jag skulle bli en mer lugn och harmonisk pedagog om jag slapp svära över Cubase varje dag.. 😛 hmm, nja nästan 🙁 Börja med å släng ett öga på vad sponsored school innebär.. Kort sagt finns det tre officiella nivåer för detta.. innebär alltså inte bara skolpriser utan även feta kursböcker som uppdateras efterhand då mjukvaran får nya funktioner.. Jag gick själv 101 i höstas (alla på digi måste det) 🙂 Mer om kurserna.. Mer info.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts