Jump to content
Annons

Knicken säger hej!


Knicken

Recommended Posts

Hej på er!

Jag heter Knicken och tänkte säger hej till er alla! Jag har hängt här i ca 7 år men inte lyckats vara särskilt aktiv i skrivandet utan framför allt bara läst, men nu ska det bli ändring på det (hoppas jag) 🙂 .

För tillfället är jag 21 år och inne på mitt sjunde år som hemmastudiopulare. Framför allt har jag spelat in pop/rock-liknande produktioner, men även försökt mig på lite elektronisk musik då och då. Jag kommer från Uppsala där jag efter (musik-)gymnasiet jobbade som ljudtekniker på ett kulturhus för ungdomar samt diverse pubar/nationer osv. Nu bor jag i Piteå och har snart gått klart mitt första år på kandidat-utbildningen i Ljudteknik vid LTU. Jag trivs otroligt bra på utbildningen och lär mig vädligt mycket hela tiden, både av lärare och andra studenter. Om någon undrar något om utbildningen/skolan/antagningen/utrustningen som finns här så svarar jag mycket gärna!

I grunden är jag klassisk pianist, men efter gymnasiet lade jag det klassiska på hyllan men fortsatte spela rock/pop i lite olika projekt. Har framför allt spelat med hyllningsband och coverband runt om i Sverige under ett par år, men nu under terminerna ligger även det på hyllan för att fokusera på pluggandet!

Jag är otroligt tacksam över allt kunskap som finns att hitta på detta forum, jag har lärt mig så sjukt mycket under mina år här och utan forumet skulle jag aldrig vara där jag är idag. Jag hoppas nu kunna bidra med lite kunskap och synpunkter själv för att få ge någonting tillbaka!

Det var allt för mig tror jag! 🙂

Redigerat av Knicken
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...