Jump to content
Annons

Arts|Unmuted X1 - Controller app för Studio One


Lundin

Recommended Posts

Hej.

Är det någon som sett denna eller i bästa fall redan använder denna applikation för Lemur på sin ipad och kan ge mig lite mer kött på benen?

Jag tycker den verkar helt makalöst bra om den lever upp till en professionellt hög prestanda och integrering som gör att man kan kasta den förb&%¤¤ade musen och tangentbordet en gång för alla.

Eftersom de har en App för Cubase och Nuendo komer jag förmodligen köpa en ipad, lemur och X1 o testa ändå, men det vore enklare för plånboken om man slapp vara försökskanin.

Tack på förhand.

Arts|Unmuted X1

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Oj, glömde bort att jag ställde en fråga om programmet.. jag har redan varit i kontakt med utvecklaren och i dagsläget finns inte den funktionen jag var ute efter men han håller på att försöka integrera MCU-scriptet i koden.. lyckas han dessutom modifiera scriptet att verkligen hantera pluggar på ett snabbt och smidigt sätt kan det absolut vara en riktigt bra lösning oavsett om det är Studio One eller Cubase ( de andra två apparna han utvecklat)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...