Jump to content
Annons

Gammal medlem under nytt namn


Lintan (oregistrerad)

Recommended Posts

Lintan (oregistrerad)

Hej,

jag var medlem har pa forumet for lange sen (ca 8 ar sen) men har helt glomt bort mina uppgifter sa tankte att jag startar en ny anvandare eftersom det ar sa lange sen 🙂

Sa lite om mig,

jag bor i London och jobbar som ljudlaggare/ljud designer inom TV pa ett av dom storsta Post Production husen i England (Europa).

Inom mitt jobb sa ingar det aven att spela in voice overs.

Innan jag borjade jobba sa pluggade jag 1 ar pa SAE har i London vilket var en valdigt interessant och larorik upplevelse.

Kan Pro Tools utan och innan och ar det program jag jobbar i dagligen. Har valdigt bra koll pa Logic ocksa, aven fall mina Logic kunskaper borjar svalna, da jag brukade kora det nar jag holl pa med musik och bodde i Sverige.

Nar det kommer till musik idag sa har jag knappt nagon tid alls over till det vilket ar trakigt, men ibland sa far jag lite sma uppdrag att mixa vilket alltid ar kul.

Sa om nagon har nagra fragor eller intresse inom audio post production sa hor garna av er, tycker det finns manga intressanta saker om det amnet.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

VÀlkommen tillbaka! Har du glömt bort ett lösenord, tappat tillgÄng till en mailadress eller glömt bort ditt gamla anvÀndarnamn helt?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Lintan (oregistrerad)

Tavkar tackar!

Det ar hela kittet, kommer ihag att jag hade ett anvandarnamn pa nagon gammal mailadress jag inte kommer ihag.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...